شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

درب ضد سرقت عرشیا چوب

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

مزایای درب ضد سرقت عرشیا چوب

درب های امنیتی

در دنیای امروز، هیچ چیزی غیر ایمن باقی نمانده است . با افزایش روزافزون جرایم در یک دهه گذشته، امنیت، به مهمترین عامل برای صاحبان خانه ها و ادارات تبدیل شده است. اوایل، امنیت به اندازه ی امروز حائز اهمیت نبود. امروزه، امنیت چه در خانه، بانک یا فروشگاه ، مهمترین اولویت است.

از آنجایی که دزدان، از طریق درب وارد خانه می شوند، نصب درب ضد سرقت برای تضمین امنیت مناسب ، بسیار مهم است. انواع متعددی از درب ضد سرقت که تآمین کننده امنیت هستند، در بازار وجود دارند. درب ضد سرقت چوبی، فلزی ، فایبرگلاس، استیل نمونه هایی از این درب ها هستند که در هر کدام از این نمونه ها نکاتی وجود دارد.

در زیر برخی از مزایای مهم درب ضد سرقت مطرح شده است.

نشکن

اکثر انواع این درب ها بسیار سخت هستند. هرکس که اجازه باز کردن درب را نداشته باشد، نمی تواند با شکستن یا باز کردن قفل آن را باز کند. از آنجایی که این درب ها به دلایل امنیتی خاص ساخته شده اند، تولیدکنندگان این اطمینان را می دهند که هیچ کس نمی تواند با آسیب رساندن یا اعمال زور درب را باز کند. علاوه بر این، به دلیل دوام درب ضد سرقت ، طول عمر طولانی نیز خواهند داشت.

سیستم قفل خودکار

اکثر این درب ها دارای سیستم قفل خودکار هستند. به محض بستن درب، به صورت خودکار قفل می شود. این، عامل مهمی است زیرا اگر فرد به محض ترک محل؛ فراموش کند که درب را قفل کند، با قفل خودکار درب، هیچ گونه مشکل امنیتی پیش نخواهد آمد. به همین دلیل فرد نباید برای قفل بودن درب یا باز ماندن آن نگران باشد. سیستم قفل خودکار، حتی در زمان فراموشی قفل کردن درب و ترک خانه، موجب فراهم کردن امنیت در محل می شود.

نیاز همیشگی به کلید اصلی

از آنجا که همه درب های ضد سرقت برای جلوگیری از سرقت ساخته شده اند،هیچ شانسی برای باز کردن درب بدون کلید اصلی وجود ندارد. اگر فردی بخواهد درب را با کلید کپی گرفته از کلید اصلی باز کند، باز کردن درب مشکل خواهد شد. درواقع، بازکردن درب بدون کلید اصلی غیرممکن است.

سیستم هشدار

البته که می توانید بدون سیستم هشدار،خانه یا اداره ی ایمنی داشته باشید. سنسورهای هشدار معمولا بر درب خانه یا اداره شما نصب می شوند. ازطریق سیستم هشدار مرکزی، اگر کسی بخواهد با شکستن درب وارد شود، با ارسال پیام به تلفن همراهتان، به سرعت باخبر خواهید شد. ازاین رو، بودن یا نبودن شما در اداره مهم نیست. با دریافت پیام هشدار از طریق تلفن خود، به سرعت واکنش نشان خواهید داد.

ضدحریق

اکثر درب های ضد سرقت از استیل گالوانیزه ساخته شده اند. همانطور که همه ما می دانیم، استیل گالوانیزه بسیار به آهستگی می سوزد. در مواقع تصادفی، موجب توقف آتش سوزی خواهد شد. امروزه، اکثر افراد ترجیح می دهند درب های استیل برای جلوگیری از پیشرفت بسیار سریع آتش در چنین مواقعی برای خانه های خود نصب کنند. بنابراین، زمانی که این درب های امنیتی نصب می شوند خانه را ضدحریق می سازند چون مواد استفاده شده برای این درب ها، مقاوم به آتش هستند.

زیبایی

امروزه تولیدکنندگان درب ضدسرقت نسبت به طراحی درب های خود توجه زیادی معطوف کرده اند. شما می توانید از میان طرح ها، بهترین طرح مناسب با مکانتان را انتخاب کنید. این گزینه قطعا اثرات بصری خوبی به امنیت خانه یا اداره اضافه می کند.

دسترسی آسان

فریم پایینی درب های ضد سرقت در سطح طبقه جوش می خورد . به همین دلیل، به راحتی می توانید هرگونه شئ جوش خورده را از طریق درب بدون بالا بردن آن حرکت دهید. این عامل، خطر رفت و آمد افراد را ازبین می برد.

نکات مطرح شده در بالا به شما در فراگیری مزایای درب های امنیتی و ضد سرقت کمک می کند .

درب ضد سرقت


چرا درب ضد سرقت ؟

نزدیک به دو دهه است که درب ضد سرقت در کشورهای مختلف تولید می گردد و در صنعت ساختمان ایران صاحبان صنایع ساختمان آن را بنام درب ضد سرقت ترکیه یا درب ضد سرقت چینی و یا نام های دیگر می شناسند.

هم اکنون در شهرهای بزرگ و متوسط ایران استفاده کردن از درب ضد سرقت بعنوان ضرورت محسوب می گردد و بیشتر صاحبان صنایع مربوط به مسکن به این اهمیت پی برده و روز به روز رو به گسترش است و در بعضی شهرها سازمانهای مربوطه درب ضد سرقت را به عنوان الزام برای سازندگان توصیه نموده اند.

درب ضد سرقت چین 411

حتی بعضی از سازمانها بخصوص شهرداری های بعضی از مناطق کشور استفاده از درب ضد سرقت را بعنوان ضرورت و اجبار به سازندگان ساختمان معرفی می نمایند .

قطعا با روند رشد استفاده ازدرب های ضد سرقت کسانی که در صنعت درب ضد سرفت واردکننده یا تولید کننده و یا فروشنده می باشند منافع قابل توجهی را در پی خواهند داشت .

درب هاي ضدسرقت عمدتاً داراي يك ورق فلزي بسيار مقاوم ميباشند كه اين نوع فلز نفوذ هر نوع وسيله اي را غيرممكن ميسازد و يا به عبارت شفاف تر با نهايت تاخير در نفوذ مواجه ميشود. قفل ها و يراق آلات بكار رفته در اين نوع درب ها اصولاً از نوع گاوصندوقي بوده و اين بدين معنا ميباشد كه ٢يا٣ قفل باعث اتصال لنگه درب به چهارچوب مي شود. در قسمت هاي داخلي عايق هاي صوتي و در انتهاي آن از سنگ پشم نسوز براي ضدحريق كردن قسمت بيروني استفاده شده و همچنين مي توان با تزريق مواد خاصي در لايه مياني اين درب ها شبكه اي مستحكم با مقاومت بسيار بالا بدست آورد. اين درب ها داراي رويه ام دی اف مي باشد كه بصورت ساده، طرح دار و برجسته يافت مي شوند و ضخامت هاي آن ها بين ٨ الي ١٤ ميليمتر مي باشد. لازم به توضيح بوده كه اين روكش ها به صورت رنگ يا روكش پی وی سی مي باشد.

محاسن درب ضد سرقت:

۱مقاومت بالا و امنیتی درب ضد سرقت

۲تنوع و زیبایی بسیار قابل توجه

۳نصب آسان

۴تنوع قیمت با توجه به موادی که از آن استفاده می گردد

۵روکشهای متنوع با مواد مختلف

۶جلوگیری از صدا یا کاهش صدا

۷جلوگیری از حریق یا کاهش حریق

۸دسترسی سریع به درب ها با توجه به موجودی بالا در انبارها

۹ضد زنگ بودن درب

۱۰ضد آب بودن درب

۱۱قفل های ایمنی متنوع در یک درب

۱۲زنگ اضافی و دوربین چشمی در درب

۱۳عایق گرمایشی و سرمایشی

۱۴جا بجایی و حمل و نقل سالم تا مقصد

۱۵رنگ بندی متنوع آماده

۱۶ضخامتهای متنوع

۱۷ابعاد بسیار متنوع

۱۸مقرون به صرفه بودن

۱۹دیر خراب شدن درب و ابزار لازم آن

۲۰قفل های شب بند

باتوجه به محاسنی که ذکر گردید اگر کاملا مصرف کننده بدان پی ببردقطعا بهترمی تواند تصمیم بگیرد که از جه نوع دربی استفاده نماید و بازهم تاکید بر آن است اگر موارد ذکر شده کاملا مستند وتوجیح اقتصادی دارد قطعا مصرف درب ضد سرقت روز به روز رو به افزایش است وبه همین دلیل است که افراد زیادی رو به تجارت و کسب آن آورده اند و روند مصرف آن رو به رشد است.

درب ضد سرقت عرشیا چوب هم تولید کننده انواع درب ضد سرقت با یراق آلات کیفیت بالا است و دارای 2000 عامل فروش در ایران می باشد و هم چنین صادرات درب ضد سرقت به کشورهای مثل پاکستان ، عراق ، تاجیکستان ، افغانستان و غیره دارد.

1